Lavate a padedda in acqua calda è sapone, poi sciacquate è asciugate bè.
U calore mediu o bassu darà i megliu risultati per a cucina.Una volta chì a padedda / pignatta hè calda, quasi tutte e coccia pò esse cuntinuu nantu à i paràmetri più bassi. A temperatura alta deve esse usata solu per l'acqua di ebollizione per i vegetali o a pasta, o pruvucarà l'alimentu per brusgià o attacca.
Cù l'eccezzioni di Grills, a superficia di l'esmalte ùn hè micca ideali per a cucina secca, o questu pò dannà permanentemente l'esmalte.
A superficia di l'esmalte vitreu hè impermeable è dunque ideale per u almacenamentu di l'alimentu crudu o cottu, è per a marinatura cù ingredienti acidi cum'è u vinu.
Per a cunsulazione di cunfortu è a prutezzione di a superficia, i strumenti di silicone sò cunsigliati.Puderanu ancu esse aduprati strumenti di plastica in legnu o resistente à u calore.I culteddi o l'utensili cù bordi affilati ùn deve micca esse usatu per cutà l'alimenti in una padedda.
I manici in ghisa, i pomoli in acciaio inox è i pomi fenolichi saranu caldi durante l'usu di stufa è fornu.Aduprate sempre un pannu grossu seccu o guanti di fornu quandu si solleva.
Pone sempre una padedda calda nantu à una tavola di lignu, trivet o tappettu di silicone.
1. I prudutti cù manichi integrali di ghisa o pomi d'acciaio inox ponu esse usatu in u fornu.I pani cù manichi di lignu o pomi ùn deve micca esse posti in u fornu.
2. Ùn ponite micca un cookware nantu à i pavimenti di i forni cù rivestimenti di ghisa.Per i migliori risultati, mette sempre nantu à un scaffale o rack.
I grills ponu esse precalentati per ghjunghje à una temperatura di a superficia calda per a frittura è a caramellizazione.Stu cunsigliu ùn hè micca appiicatu à qualsiasi altri prudutti. Per una griglia curretta è una frittura, hè impurtante chì a superficia di coccia hè abbastanza calda prima di cumincià a coccia.
1. Per frittura è salte, u grassu deve esse caldu prima di aghjunghje l'alimentariu.L'oliu hè abbastanza caldu quandu ci hè una ondulazione dolce in a so superficia.Per u burro è l'altri grassi, bubuli o spumante indicanu a temperatura curretta.
2. Per una frittura più longa, una mistura di oliu è mantra dà risultati eccellenti.
1) Sempre rinfriscà una padedda calda per uni pochi di minuti prima di lavà.
2) Ùn immergete una padedda calda in acqua fridda.
3) Nylon o spazzole abrasive molle o spazzole ponu esse usate per sguassà i residui stubborn.
4) Ùn conservate mai i padelle mentre sò sempre umide.
5) Ùn lasciate micca o chjappà contru à una superficia dura.